Fjerritslev

Borups Allé 3
9690 Fjerritslev
Tlf. 96 50 02 00

Nærværende og personlig service – lokalt, nationalt og internationalt

 

Visionær, Innovativ og altid tilgængelig

 

Værdiskabende rådgivning – Sammen udvikler vi din virksomhed

lennart-mouritzen.jpg

Lennart Mouritzen
Statsautoriseret revisor, partner
Direkte tlf. 96 55 79 06
lm@brandtrevision.dk

soren-beer-moller.jpg

Søren Beer Møller
Statsautoriseret revisor
Direkte tlf. 96 50 02 56
sbm@brandtrevision.dk

dan-hinnerup.jpg

Dan Hinnerup
Statsautoriseret revisor, partner
Direkte tlf. 96 50 02 06
dh@brandtrevision.dk

hanne-nohr-hansen.jpg

Hanne Nøhr Hansen
Revisor
Direkte tlf. 96 50 02 61
hh@brandtrevision.dk

lene-eliasen.jpg

Lene Eliasen
Revisor
Direkte tlf. 96 50 02 08
lel@brandtrevision.dk

michael-klit.jpg

Michael Klit
Revisor
Direkte tlf. 96 50 02 55
mikl@brandtrevision.dk

pia-rasmussen.jpg

Pia Rasmussen
Revisor cand.merc.aud.
Direkte tlf. 96 50 02 57
pr@brandtrevision.dk

sabrina-kragholm-korsbak.jpg

Sabrina Kragholm Korsbæk
Revisorelev
Direkte tlf. 96 50 02 05
sakk@brandtrevision.dk

lone-sorensen.jpg

Lone Sørensen
Kontorassistent
Direkte tlf. 96 50 02 54
ls@brandtrevision.dk

Revision og rådgivning i Fjerritslev

Vores afdeling i Fjerritslev er stærkt forankret i det lokale samfund men er samtidig en afdeling, der - i kraft af et stærkt netværk og sit høje serviceniveau - ligeledes betjener kunder uden for lokalområdet.


Fjerritslev-afdelingen er ikke en specialistafdeling, hvor kundeporteføljen domineres af én eller få specifikke brancher. Tværtimod er alsidigheden og variationen stor, når man kigger på kundetyperne og de deraf afledte opgaver. Vi har kunder inden for stort set alle brancher spændende fra mindre - til relativt store virksomheder.


Vores råstof er dygtige og engagerede medarbejdere, som sætter en ære i at leve op til de forventninger, som de møder fra vores kunder i det daglige. Vi sætter kunden i centrum og er meget bevidste om, at det kræver kompetente og dedikerede medarbejdere, når vi skal leve op til kundernes forventninger og krav, og derfor investerer vi løbende i uddannelse og efteruddannelse af vores medarbejdere.


Vi sætter en ære i at yde rådgivning, der skaber værdi for vores kunder. I stedet for blot at revidere det, der allerede er historie, tænker vi således også proaktiv rådgivning ind i vores dagligdag. At kunne yde proaktiv rådgivning kræver, at man kender sine kunder godt, og netop derfor lægger vi stor vægt på at pleje vores kunderelationer. Vi prioriterer den gode service, den løbende dialog og den hyppige kundekontakt, så vi kan stå inde for det, når vi siger:


Vi yder proaktiv rådgivning!

Book et uforpligtende møde