Bogholder med erfaring søges til BRANDT i Aarhus

BRANDT i Aarhus søger en bogholder med overblik og erfaring inden for bogholderi og økonomi. Vi håber også, at du har lyst til at være med til at præge udviklingen af de digitale muligheder både hos os og hos vores kunder. På den måde kommer du til at påvirke måden, vi arbejder og finder smartere løsninger på.

Vi tilbyder til gengæld et godt arbejdsmiljø, den uddannelse du har brug for og 200 dygtige kolleger at sparre med.

Stillingen - Hvad tilbydes du

 

Du kommer til at arbejde i et revisionsfirma, som lægger vægt på at give kunderne en personlig og nærværende service samtidig med, at vi dyrker de stærke relationer til vores kunder ved at være deres kompetente sparringspartner inden for alle vores kerneområder.

 

Som vores nye kollega i BRANDT erhvervsservice får du selvstændigt ansvar for en række kunder hos hvem, du er tilknyttet som bogholder. Du vil opleve at have mange bolde i luften samtidig med, at du har stor frihed til at planlægge din hverdag. Vi klæder dig på til opgaven gennem introduktion til kunderne, uddannelse og sparring med dine kolleger, som også har en høj faglighed og opgaver som dine.

Din profil

  • Du er erfaren bogholder, fagligt velfunderet og arbejder med diverse økonomisystemer. Samtidig har du lyst til at præge vores arbejdsmetoder med nye digitale løsninger i samarbejde med kollegerne i erhvervsservice i BRANDT.
  • Kendskab til håndtering indberetning af salg m.v. på tværs af landegrænser, One stop moms-ordningen og lignende vil være en fordel.
  • Du er struktureret, selvkørende og proaktiv inden for dit ansvarsområde – også når det gælder at søge branchespecifik viden om, hvad der rør sig hos kunden.
  • Du har kendskab til relevant lovgivning.
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst samtidig med, at du bevarer overblikket i en travl hverdag, som du selv har stor indflydelse på at planlægge.
  • Det falder dig naturligt at arbejde på at skabe gode relationer til vores kunder og samarbejdspartnere og har lyst til at give dem en professionel oplevelse af BRANDT

Hvem er vi

BRANDT er Danmarks 10. største revisionsvirksomhed. Det giver os den gode balance mellem lokale afdelinger med nærhed til vores kunder og samarbejde og videndeling på tværs af landet mellem vores 13 kontorer og 200 medarbejdere.

Udviklende rammer og et godt hold

På vores kontor i Frichsparken får du 29 dygtige kollegaer. Som medarbejder indenfor erhvervsservice er opgaverne mangeartede og omfatter blandt andet bogføring, momsregnskab, lønadministration og afstemningsarbejde. Udover dine kolleger i erhvervsservice samarbejder du også med vores revisorer, om jeres fælles kunder.

 

Hos BRANDT sætter vi barren højt fagligt og hjælper hinanden til den bedste service for kunden. Vores kontor er præget af et miljø med humor, godt samarbejde og sparring samt en uformel omgangstone.

Stillingen er på 30 - 37 timer ugentligt efter aftale.

Ønsker du mere information kan du kontakte HR-konsulent Pia Elkær på 9791 1111.

 

Søg stillingen her