Vores vision er at udfordre revisionsbranchen med ekstraordinær opmærksomhed og nærhed til kunden, og være den innovative og værdiskabende revisor for danske SMV'ere. For at styrke dette er BRANDT indtrådt i RSM International, der er verdens 6. største revisionsnetværk med stærkt fokus på virksomhederne i SMV-markedet.
Â
Du bliver en del af et professionelt miljø, hvor vi betjener en lang række spændende kunder. De fleste ligger i SMV-segmentet, men på kontoret i Kolding beskæftiger vi os også med en række kunder med en størrelse og konstruktion, som rækker herudover. Alle dine talenter og kompetencer vil kunne komme i spil.
Ansvar og stærkt kollegialt netværk
Netop dit talent er i centrum hos os. Derfor giver vi dig den uddannelse og sparring, du har brug for, så du fortsat kan udvikle dig og forblive en kompetent og betroet rådgiver inden for revision og regnskab. Du vil få ansvar for dine egne projekter og kunder samtidig med, at du har et stærk netværk af kollegaer. Sammen sikrer I, at arbejdet udføres i bedste kvalitet for kunderne.
Du vil opleve en hverdag med højt til loftet og en flad struktur, hvor du er tæt på ledere og kolleger i afdelingen. Samtidig finder du sparring og vidensdeling med kolleger i de øvrige 12 afdelinger i BRANDT.
Balance mellem job og fritid/familieliv
Vi har fokus på, at du skal have en god balance mellem arbejde og privatliv for at levere det ønskede niveau overfor vores kunder – sådan skaber vi de bedste vilkår for værdiskabende rådgivning og personlig service.
Vi tilbyder endvidere et velfungerende socialt miljø, gode personaleforhold og en konkurrencedygtig lønpakke, som modsvarer stillingens indhold.
Â
Â
Oplev Benjamin, Camilla og Anita fortælle om at være ansat hos BRANDT. De har alle 3 deres daglige gang i BRANDT som henholdsvis elev, revisor HD og Cand.merc.aud.Â
Du har lyst til ansvar, faglig udvikling og stærke kunderelationer:
BRANDT er landets 10. største revisionsfirma, og med 13 lokalafdelinger tilbyder vi landsdækkende revision og rådgivningsydelser til vores kunder. Vores råstof er vores dygtige og engagerede medarbejdere. Vi sætter kunden i centrum og er meget bevidste om, at det kræver kompetente og dedikerede medarbejdere, når vi skal leve op til kundernes forventninger og krav. Derfor investerer vi løbende i uddannelse og efteruddannelse af vores medarbejdere.
Udviklende rammer og et godt hold
På kontoret i Kolding vil du møde 14 dygtige kollegaer, som du kommer til at arbejde tæt sammen med om at nå vores mål om kvalitet og nærhed til kunden. Vi prioriterer gode sociale aktiviteter, så vi også på den måde styrker vores gode kollegaskab.
Vi vil gå langt for at tilgodese den enkeltes særlige behov – både hos vores kunder og vores medarbejdere!
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Malene Mogensen, statsautoriseret revisor og partner i BRANDT Kolding på telefon 76 34 40 00.
Â
Â
Mail til:Â HR@brandtrevision.dk
Eller benyt nedenstående kontaktformular