Erfaren bogholder søges til BRANDT i Kolding 

BRANDT i Fredericia søger en bogholder med overblik og erfaring inden for bogholderi og økonomi, og som samtidig er serviceminded og struktureret. Vi tilbyder til gengæld et godt arbejdsmiljø, uddannelse og sparring samt 200 gode kolleger at sparre med.

Du kommer til at arbejde i et revisionsfirma, som lægger vægt på at give kunderne en personlig og seriøs service, og som vægter kompetente og professionelle løsning inden for alle vores kerneområder.

Som bogholder i vores erhvervsservice får du selvstændigt ansvar for en række kunder hos hvem, du er tilknyttet som bogholder. Du vil opleve at have mange bolde i luften samtidig med, at du har stor frihed til at planlægge din hverdag. Vi klæder dig på til opgaven gennem introduktion til kunderne, uddannelse og sparring med dine kolleger, som også har en høj faglighed og tilsvarende opgaver.

På kontoret i Kolding får du 15 dygtige og søde kollegaer. Som medarbejder indenfor erhvervsservice er opgaverne mangeartede og omfatter blandt andet bogføring, momsregnskab, lønadministration og afstemningsarbejde. Udover din kollega i erhvervsservice samarbejder du også med vores revisorer, om de kunder I er fælles om at servicere.

Din profil:

  • Du er erfaren bogholder, fagligt velfunderet og har kendskab til at arbejde med diverse økonomisystemer.
  • Du er struktureret, selvkørende og proaktiv inden for dit ansvarsområde – også når det gælder at søge branchespecifik viden om, hvad der rør sig hos kunden.
  • Du har kendskab til relevant lovgivning.
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst samtidig med, at du bevarer overblikket i en travl hverdag, som du selv har stor indflydelse på at planlægge.
  • Det falder dig naturligt at arbejde på, at skabe gode relationer til vores kunder og samarbejdspartnere og har lyst til at give dem en professionel oplevelse af BRANDT.

 

 

 

 

"I afdelingen hjælper vi hinanden, og i erhvervsservice er det meget forskelligartede opgaver, vi udfører – ikke 2 dage er ens. Kundekontakten er særlig vigtigt for mig - at gøre kunderne glade og tilfredse ved at få tingene færdig til tiden."

Susanne, Erhvervsservice i BRANDT, Aarhus

Hos BRANDT sætter vi barren højt fagligt og hjælper hinanden til den bedste service for kunden. Udover en høj faglighed er kontoret præget af et miljø med humor, godt samarbejde og sparring samt en uformel omgangstone.


Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse efter aftale.

Ønsker du mere information:

Kan du kontakte partner og statsautoriseret revisor Malene Mogensen, Kolding på telefon 76 34 40 00.

 

Søg stillingen her